Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2939 ggr
DesK
3/24/10, 11:19 AM

Prattråd helt OT

Nu startar jag upp en prattråd där vi kan snacka om allt möjligt som inte direkt har med mat att göra.

Imorse när vi vaknade var det -10 disigt och kallt, när vi gick på hundprommis vid 8.30-tiden var det strålande sol och några plusgrader, men nu har det mulnat. I eftermiddag ska jag träffa yngsta dottern på stan för lite shopping. Stackaren växer så det knakar, nu är det vårskor som gäller.

Vad har ni för er?

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Honestyisdead
3/24/10, 2:52 PM
#1

Kom precis hem från ärenden, nu blir det kaffe och lunch, sedan ska jag plugga inför ett prov på fredag. Min dag kommer vara ganska tråkig.

Ikväll ska jag dock hem till min älskling och mysa.

[Tassy]
3/24/10, 3:02 PM
#2

Jag pluggar för fulla muggar, har ägnat mig alldeles för mycket åt iFokus på senaste Oskyldig

DesK
3/24/10, 4:17 PM
#3

Hera vad ska du ha prov på?

Tassy fattar inte alls vad du menar Oskyldig Flört

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Honestyisdead
3/24/10, 4:22 PM
#4

Desk; livsmedel B

DesK
3/24/10, 4:23 PM
#5

Okej, då ska jag hålla tummarna och önskar dig lycka till! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
3/24/10, 5:15 PM
#6

#3 Näe jag vet nog inte ens själv, iFokus är ju allt annat än beroendeframkallande *ironisk* Cool

Annons:
Bergspuman
3/24/10, 9:15 PM
#7

Jag har haft utvecklingssamtal med min chef idag, det gruvade jag mig för och hade negativ inställning till. Men det blev mycket bättre än vad jag någonsin hade förväntat mig! Jag ska få gå en kurs, jag ska få åka på studiebesök, jag får ett kul specialuppdrag.

Ikväll händer väldigt lite. Läser böcker och kopplar av.

DesK
3/25/10, 11:00 AM
#8