Annons:
Etiketterallergiöverkänslighetsjukdomar
Läst 2025 ggr
blåbärspajen
1/26/16, 5:44 AM

Slutat gilla kött och fisk..

Har helt plötsligt börjat ogilla kött och fisk, någon som varit med om samma sak? Älskar egentligen fläskfilé men förra gången jag åt det fick jag slänga nästan allt.. Även fisk, torsk går verkligen inte ner..

Annons:
NO61
1/26/16, 5:52 AM
#1

känner igen mig, perioder vill jag inte ha kött och fisk.sen kommer smaken tillbaka igen så det är inte helt ovanligt,kanske du ska bli vegetarian nu :-) mycket god kost finns i vegetariskt.

Honestyisdead
1/26/16, 7:12 AM
#2

Då kan du ju skippa det :)

Anterrabae
1/26/16, 7:51 AM
#3

Jo visst känner jag igen mig, det slutade i 1,5år som helvegetarian (vegansk kosthållning) hela kroppen skrek att den inte pallade animalier längre. Efter ett och ett halvt år sa kroppen att den ville ha animaliskt igen, och det gick kanon att införa.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

cookies1994
1/26/16, 9:23 AM
#4

Om du inte gillar det, sluta ät det då? det är helt onödigt att äta något man inte gillar det tillför inget. Finns gott om nyttig vegetarisk/vegansk mat du kan leva på :)

blåbärspajen
1/26/16, 6:49 PM
#5

Ne men jag tycker att det är så konstigt att jag inte kan äta det längre då jag älskat kött innan.. Men får testa lite vegetariskt :)

cookies1994
1/26/16, 7:16 PM
#6

#5 ja testa vegetariskt, finns massor av vegetariska biffar/ersättningsprodukter för kött i frysdisken, quorn tycker jag nog mest om.

Annons:
Upp till toppen
Annons: