Annons:
Etikettmatprat
Läst 966 ggr
L1isa
2015-12-16 22:53

Enkät om matvanor

Hoppas detta är okej, behöver verkligen mer som fyller i. 😊

 Jag och några klasskompisar behöver bakgrundsdata till en uppgift i en statistikkurs. Svara på 6 korta frågor om dina matvanor så gör du fyra studenter riktigt glada! 

https://docs.google.com/forms/d/1giZNmYwk2lH9YZny_IqXEhIvh3kQNTscOZTER2Lh_rE/viewform

Annons:
VildaVittra
2015-12-16 22:57
#1

Det var en väldigt snävt utformad enkät, med mina svar måste jag ju framstå som värsta klimatboven när jag i verkligheten lever klimatneutralt i det närmsta. 

Bara lite konstruktiv kritik, inte illa menat.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

smellcaramell
2015-12-16 23:05
#2

Håller lite med #1 , äter själv inte rött kött över huvud taget, men äter kyckling nästan dagligen, så känns aningen konstigt att svara att jag äter kött 7 dagar i veckan då kött för mig är fläskfils, oxfile o.s.v. :)

vendelay
2015-12-16 23:15
#3

Håller med om att den är väldigt snäv! Vet inte vad syftet är men känns ändå som att statistiken inte kommer att spegla sanningen?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

DesK
2015-12-17 06:24
#4

Egentligen ska man fråga sajtvärden, innan man lägger upp sådant här, men för den här gången, får det vara kvar.

Även jag anser att det är en dåligt utförd undersökning, som tyvärr inte kommer leda till några vettiga resultat. Jag skulle vilja veta vad det är ni studerar, på vilken nivå och hur ni har tänkt bearbeta det hela. Tacksam för svar på mina frågor.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

punkmusic
2015-12-29 22:43
#5

Ja köttet skulle varit mer utvecklat och uppdelat med möjlighet till flera svarsalternativ, möjligen. Men annars var frågorna väl ställda, dock saknades det bakgrundsfrågor utöver ålder och kön tycker jag personligen. Håller själv på med en enkät nu på högskolenivå men inom sjukvård

Upp till toppen
Annons: